28 Kasım 2013 Perşembe

Beyu Göz Kalemi

Benim gozlerim hassas bu yuzden özellikle göz  kalemi ve rimel benim için cok önemli. Yanlış ürün seçersem gözlerim siser, kızarır ve yanar.Bu arada birde göz kalemlerinin çoğu durmaz ve akardı. Birgün parfümerideki satış görevlisine bunu anlattım.  Bana beyu diye bir markadan bahsetti. O zamana kadar duymamıştım ama denemekten zarar gelmez diyerek aldım.  Fiyat olarak 25 TL civarında.  Hobi kozmetik kimi zaman kampanya yapıyor iki urune 1 ürün bedava gibi . Kampanya zamanlarını takip ederseniz daha uyguna gelmiş olur. Alerji gibi problemleri bu ürün de hiç yaşamadım.  Ancak  günün ilerleyen saatlerinde rötuşa gerek oluyor.Siz de göz kaleminde akma problemi yaşıyorsanız tavsiye ederim. Yakın zamanda gözümde uygulama fotosu ekleyeceğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder